Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve 2025

Nr.Data e regjistrimitObjektiData e kthimit të përgjigjesStatusi i kërkesësTarifa
0113.01.2025
Nr.563
Protokolli
E-mail
1. A ka patur shtim të numrit të punonjësve në Bashkinë Shkodër dhe ndërrmarrjet e varsisë për vitin 2025?
2. Cili është numri i punonjësve të bashkisë Shkodër dhe ndërrmarrjeve të varësisë në vitet 2022/2023/2024?
15.01.2025
Përgjigje
E-mail
PërfunduarNuk ka
0215.01.2025
Nr. 771
Protokolli
E-mail
1.Ju lutem na informoni se kur do te filloj funksionimi i sistemeve të ngrohjes në infrastrukturat shkollore duke garantuar lëndën e parë për vendosjen në punë të kaldajave pa kufizim?
2.  Ju lutem na informoni mbi projektet per rregullimin e infrastrukturës arsimore në Njësitë Administrative.
3. Ju lutem na informoni mbi projektet per krijimin e terreneve të reja sportive dhe restaurimin e këndeve sportive dhe palestrave të shkollave të qytetit për promovimin e sportit si stil I shëndetshëm jetese për të rinjtë dhe qytetarët?
04.02.2025
Përgjigje
E-mail
PërfunduarNuk ka
0322.01.2025
E-mail
1) Projektet per mirëmbajtje e segmenteve rrugore të qytetit
2) Projektet per përmirësim i ndriçimit dhe elementëve të sigurisë rrugore.
3) Afatin se kur do të përfundoj ndërtimi i rrugës së Dukagjinit sipas segmentit PrekalKir-Pult-Shalë
03.02.2025
Nr. 2147
Protokolli
 E-mail
Përgjigje
PërfunduarNuk ka
0404.02.2025
Nr. 2273
Protokolli
E-mail
1. Listën e plotë me vendimet për tokat bujqësore të kthyera në tokë truall në vitin 2015 dhe hartën me vendndodhjen e tyre.
2. Listën e plotë me vendimet për tokat bujqësore të kthyera në tokë truall në vitin 2016 dhe hartën me vendndodhjen e tyre.
3. Listën e plotë me vendimet për tokat bujqësore të kthyera në tokë truall në vitin 2017 dhe hartën me vendndodhjen e tyre.
4. Listën e plotë me vendimet për tokat bujqësore të kthyera në tokë truall në vitin 2018 dhe hartën me vendndodhjen e tyre.
5. Listën e plotë me vendimet për tokat bujqësore të kthyera në tokë truall në vitin 2019 dhe hartën me vendndodhjen e tyre.
6. Listën e plotë me vendimet për tokat bujqësore të kthyera në tokë truall në vitin 2020 dhe hartën me vendndodhjen e tyre.
7. Listën e plotë me vendimet për tokat bujqësore të kthyera në tokë truall në vitin 2021 dhe hartën me vendndodhjen e tyre.
8. Listën e plotë me vendimet për tokat bujqësore të kthyera në tokë truall në vitin 2022 dhe hartën me vendndodhjen e tyre.
9. Listën e plotë me vendimet për tokat bujqësore të kthyera në tokë truall në vitin 2023 dhe hartën me vendndodhjen e tyre.
10. Listën e plotë me vendimet për tokat bujqësore të kthyera në tokë truall në vitin 2024 dhe hartën me vendndodhjen e tyre.
13.02.205
Nr.2273/1 Protokolli
Postë
Përgjigje
PërfunduarNuk ka
0528.02.2025
Nr. 4934
Protokolli
E-mail
1- Sa është buxheti per pastrim dhe gjelberim ne Bashkine Shkoder nga shtatori i vitit 2023 deri ne
2025?
2- Sa jane pagesat e kryera per pastrim gjelberimin nga viti 2023 deri ne vitin 2025?
3- Kerkoj kopje te kontratave te lidhura me firmat e pastrimit qe merren me mbledhjen dhe menaxhimin e mbeturinave urbane gjate periudhes 2023-2025. Kjo perfshin gjithashtu kontratat per furnizimin e mirembajtjen e koshave te mbeturinave.
13.03.2025
E-mail
Përgjigje
PërfunduarNuk ka
0611.03.2025
Nr. 5016
Protokolli
E-mail
– Sa raste të dhunës në familje ka trajtuar në pesë vitetet e fundit, specifikoni sipas viteve.
 -Sa prej këtyre rasteve të verifikuara kanë qënë dhunë me bazë gjinore?
-A ka bashkia qendër për strehimin e personave denoncues të dhunës në familje? Nëse po specifikoni rreth saj: sa punonjës shërbejnë, çfarë ofron qendra, ku ndodhet ajo?
 – Sa ka qënë fondi i vënë në dispozicion për këtë qendër për pesë vitet e fundit, specifikoni sipas viteve – Nëse Bashkia nuk ka një qendër të tillë a ka pasur projekte për hapje të saj, nëse po përse nuk është realizuar dhe kur do të realizohet?
11.03.2025
Nr. 5016/1
Pergjigje
E-mail
PërfunduarNuk ka
0710.03.2025
Nr. 5585
Protokolli
E-mail
1. Sa shtëpi mbështetëse ndodhen në Shkodër?
2. Sa është kapaciteti i tyre?
3. Sa persona trajtohen aktualisht aty? 4. Cilat kategori trajtojnë ato dhe cilat janë trajtimet që ofrohen?
5. Cili është protokolli referimeve dhe i trajtimeve që ofrohen aty?
6. Cili është buxheti i parashikuar për to?
7. Ju lutem të na mundësoni (nëse ka) një pasqyrë të investimeve vendore ose ndërkombëtare në  5 vitet e fundit.
8. A ka një databazë qendrore dhe a keni akses? Nëse po, si është procedura e përditësimit, mirëmbajtjes së regjistrave online ose fizik?
9. Cilat janë problemet apo mangësitë kryesore që kërkojnë një vëmendje të menjëhershme në këto shërbime?
10. Sa staf ka këto shteëpi dhe cilat janë pozicionet e tyre?
11. A i nënshtrohen ata trajnimeve të vazhdueshme?
12. Cili është protokolli i trajtimit të të miturve me çrregullime të shëndetit mendor?
13. Si ndiqen personat pas daljes nga institucioni, në rastet kur ata kanë qenë të shtruar për një kohë të caktuar?
10.03.2025
E-mail
Përgjigje
PërfunduarNuk ka
0811.03.2025
Nr.5609
Protokolli
E-mail
 1. Cili është statusi aktual i krijimit të Strukturës së Diasporës dhe Migracionit (SDM) në bashkinë tuaj?
 2. Si është formalizuar procesi i ngritjes dhe funksionimit të Strukturave të Diasporës dhe Migracionit në bashkinë tuaj?
3.Ju lutemi specifikoni drejtorinë, sektorin ose specialistin përgjegjës për çështjet e Migracionit dhe Diasporës bazuar në
strukturën organizative të Bashkisë :
4. Nëse SDM nuk është krijuar ende ose është pjesërisht e krijuar, cila është arsyeja?
5.Nëse Strukturat e Diasporës dhe Migracionit (SDM) janë plotësisht ose pjesërisht të krijuara, sa anëtarë stafi janë caktuar për SDM?
6. Nëse Strukturat e Diasporës dhe Migracionit (SDM) janë plotësisht ose pjesërisht të krijuara, jepni informacion mbi stafin e caktuar për
SDM:
7.Nëse Strukturat e Diasporës dhe Migracionit (SDM) janë plotësisht ose pjesërisht të krijuara, ju lutemi jepni një shpjegim nëse
përshkrimi i punës dhe përgjegjësitë e stafit të caktuar janë të përcaktuara në rregulloren bashkiake ose rregullore të tjera të brendshme?
8.Nëse Strukturat e Migracionit dhe Diasporës (MDS) janë plotësisht ose pjesërisht të krijuara, cilat procedura dhe shërbime ofrohen nga MDS? 9.Cilat janë nevojat për kapacitete dhe trajnime për stafin e Strukturat e Diasporës dhe Migracionit (SDM)?
10. Cili është pozicioni i personit të kontaktit në bashkinë tuaj për Rrjetin Lokal mbi Migracionin (LNM)?
11. Cilat janë nevojat për rritjen e kapaciteteve ose orientimin e personit të kontaktit?
12. Cilat janë temat relevante që duhet të përfshihen për rritjen e kapaciteteve për stafin e SDM, nëse kërkohet trajnim?
13.Kush është personi i kontaktit për Strukturën e Migracionit dhe Diasporës (në bashkinë tuaj në nivel politik, administrativ dhe teknik?
 
11.03.2024
Email
Përgjigje
PërfunduarNuk ka
0904.03.2025
Nr.5208
Protokolli
E-mail
-Paga e kryetarit/kryetares së bashkisë nga viti 2000 deri në vitin 2025 specifikisht sipas secilit vit .
 -Informacion të plotë për trajtimet ekonomike, në lidhje me dietat, shpenzimet për karburant, për telefonin, për pjesëmarrje në aktivitete brenda apo jashtë vendit, për pjesëmarrje në rimbursim për qera banese, rimbursim për shpenzime telefonie të kryetarit të bashkisë apo punonjësve të bashkisë nga viti 2000 deri në vitin 2025 specifikisht sipas secilit vit dhe vlerave përkatëse.
 
-Funksionet, numri i punonjësve, detyrat dhe pagat e punonjësve të bashkisë nga viti 2000 deri në vitin 2024 specifikisht sipas secilit vit dhe secilit pozicion.
-Trajnime, kurse, programe, programe shkëmbimi në të cilat punonjësit e bashkisë kanë marrë pjesë nga viti 2000 deri në vitin 2025 (specifikisht sipas secilit vit dhe secilit program trajnimi). Cilat janë kostot dhe burimet e këtyre tranimeve? Bashkangjisni rezultatete e këtyre trajnimeve.
-Blerjet sëbashku me vlerat përkatëse të tyre që bashkia ka bërë viti 2000 deri në vitin 2025 specifikisht sipas secilit vit për: pajisje zyre, mobilje, kancelari, libra, kompjutera,programe kompjuterike, telefona, kamera sigurie, paisje kundër zjarrit,makina.
-Numri i udhëtimeve të kryera brenda dhe jashtë vendit nga bashkia nga viti 2000 deri në vitin 2025 (specifikisht sipas secilit vit) si pjesë e delegacioneve.
 Jeni të lutur të bashkangjisni të dhënat mbi delegacionet specifike, numri i personave që kanë marrë pjesë dhe kostot për secilin.
Sa udhëtime dhe sa fluturime janë kryer specifikisht, vlera e tyre dhe burimet e financimit për secilën.
-Sasia e energjisë elektrike të konsumuar nga institucioni i bashkisë nga viti 2000 deri në vitin 2025 (specifikisht sipas secilit vit) kostot përkatëse.
 
-Sasia e ujit të pijshëm të konsumuar të blerë nga institucioni I bashkisë nga viti 2000 deri në vitin 2025 (specifikisht sipas secilit vit) kostot përkatëse.
-A janë kryer rivitalizime, rikonstruktime të ambienteve të bashkisë nga viti 2000 deri në vitin 2025 (specifikisht sipas secilit vit)?. Jeni të lutur të bashkangjisni të dhënat sëbashku me vlerat përkatëse dhe burimin e investimeve.
-Orët e furnizimit me ujë dhe drita për qyetin dhe fshatrat e bashkisë nga viti 2000 deri në vitin 2025 (specifikisht sipas secilit vit).
-Numri i qendrave shëndetësore, shkollave , kopshteve, çerdheve të ndërtuara, rindërtuara, rikonstruktuara si brenda në qytet ashtu edhe nëpër fshatra nga viti 2000 deri në vitin 2025 (specifikisht sipas secilit vit dhe sipas secalin institucion.) Jeni të lutur të bashkangjisni një listë të objekteve sëbashku me kostot dhe
burimet e financimit.
 
-Ku i depoziton mbetjet e qytetit bashkia nga viti 2000 deri në vitin 2025 (specifikisht sipas secilit vit dhe sasite e depozituara).Ku depozitohen mbetjet e fshatrave që mbulohen nga bashkia nga viti 2000 deri në vitin 2025 (specifikisht sipas secilit vit dhe sasite e depozituara).
 
19.03.2025
E-mail
Përgjigje
PërfunduarNuk ka
1013.03.2025
Nr. 5932
Protokolli
E-mail
A keni ofruar mbështetje financiare për organizatat jofitimprurëse (OJF) gjatë vitit 2024?
 
Sa OJF kanë aplikuar për mbështetje financiare gjatë vitit 2024? Ju lutem specifikoni sipas formës së mbështetjes nëse ka patur më shumë së një formë.
 
Cili ka qenë buxheti i disbursuar për organizatë dhe në total? Ju lutem specifikoni sipas formës në ka patur më shumë se një formë.
 
 Keni ofruar mbështetje jo financiare gjatë vitit 2024? Cila është baza ligjore/rregullatore që rregullon këtë formë mbështetje.
Nëse keni ofruar mbështetje jo-financiare, sa OJF kanë përfituar nga kjo mbështetje? Cili ka qënë lloji i mbështetjes jo-financiare të ofruar (mjedise, trajnime, ndarje eksperiencash, etj)?
 
Sa është numri i konsultimeve publike të realizuara nga insitucioni juaj gjatë vitit 2024?
Numri i konsultimeve publike të realizuara nga institucioni ynë gjatë vitit 2024 është tetë (8).
 
A ka institucioni juaj koordinator për njoftimin dhe konsultimin publik? Nëse po, ju lutem citoni kontaktin.
  
A ka institucioni juaj koordinator për shoqërinë civile? Nëse po, ju lutem citoni kontaktin.
  
Sa OJF kanë marrë pjesë në konsultime publike të organizuara nga Institucioni juaj?
Ky informacion nuk është i detajuar.
Sa Përqind (%) e projektligjeve/akteve nënligjore të hartuara nga institucioni juaj janë si rezultat i konsultimeve me OJF-të?
 
 A janë të përfshirë përfaqësues të OJF-ve në organe këshillimore të institucionit tuaj? Nëse po cilat janë këto organe këshillimore dhe sa OJF janë të perfshira në to?
  
A janë përfshirë OJF në grupet e punës së ngritura të institucionit tuaj/ Nëse po, cilat janë këto grupe pune dhe sa OJF janë të përfshira në to?
 
 
26.03.2025
Nr. 6629
Protokolli
E-mail
Përgjigje
PërfunduarNuk ka
1119.03.2025
Nr. 6322
Protokolli
E-mail
1. A ka pasur Bashkia juaj buxhet vjetor të planifikuar për rininë (grup moshën 15-29 vjeç) për periudhën janar -dhjetor 2024?
2. Sa është numri total i punonjësve në Bashkinë tuaj (2024)? Sa prej tyre janë femra dhe sa janë meshkuj? Sa prej tyre i përkasin personave me aftësi të kufizuara, edhe sipas gjinisë?
3. Sa është numri i të rinjve (18-29) punonjës të bashkisë tuaj në vitin 2024? Sa prej tyre janë femra dhe sa janë meshkuj? Sa prej tyre i përkasin personave me aftësi të kufizuara, edhe sipas gjinisë?
4. Sa është numri i te rinjve (18-29) te punesuar ne bashkine tuaj, te cilet mbajne pozicione drejtuese dhe vendimmarrese? (zv.kryetar, drejtor, etj). Sa prej tyre jane femra dhe sa jane meshkuj? Sa prej tyre i perkasin personave me aftesi te kufizuara, edhe sipas gjinise?
5. A ka Bashkia juaj politika rinore të zhvillura specifikisht për grup moshën 15-29 vjeç?
6. A keni në institucionin tuaj, drejtori, sektorë, staf të dedikuar për rininë? Prej sa kohësh janë funksionale?
7. A ka struktura rinore të ngritura në Bashkinë tuaj dedikuar gruprnoshës së të rinjve I 5-29 vjeç (qendra/zyra rinore, këshilla rinore, parlament rinor, struktura konsultative rinore, etj.) për periudhën janar – dhjetor 2023.
8. Me ke keni bashkëpunuar për ngritjen e strukturave të tilla (organizata rinore, grupe të rinjsh, individe, etj).
9. A keni nje plan veprimi për Këshillin Rinor Vendor (KVR)? Sa aktivitete janë organizuar nga KVR përgjatë 2024?
10. Sa të rinj janë të përfshirë në KVR? Sa prej tyre janë femra dhe sa janë meshkuj? Sa prej tyre i përkasin personave me aftësi të kufizuara, edhe sipas gjinisë?
1 1. A keni pasur ju forma të tjera bashkëpunimit (me grupe të rinjsh, organizata rinore, etj) për zhvillimin e aktiviteteve me fokus rinine? Nëse po ku kanë konsistuar ato?
1 2. Sa është me përafërsi pjesemarrja e të rinjve në konsultimet publike të zhvilluara nga bashkia? Ci lat janë disa nga mjetet apo mekanizmat që përdor bashkia në përfshirjen e të rinjve në të tiIla procese?
13. Lutemi listoni mjetet e komunikimit që përdor bashkia juaj dhe link përkatëse të faqes së webit të bashkisë (website) dhe rrjetet sociale si Facebook dhe Instagram.
14. Sa është numri total i përfituesve nga Skema e Ndihmës Ekonomike për vitin 2024? 15. Sa prej tyre janë femra dhe sa meshkuj?
16. Sa është numri e të rinjve (15-29 vjeç) përfitues nga Skema e Ndihmës Ekonomike për vitin 2023?
17. Sa prej tyre janë femra dhe sa meshkuj?
18. Sa është numri total i përfituesve të Pagesës së Aftësisë së Kufizuar për vitin 2024? Sa prej tyre janë femra dhe sa meshkuj?
02.04.2025
E-mail
Përgjigje
PërfunduarNuk ka
1226.03.2025
Nr. 6587
Protokolli
E-mail
1. A përfunduar procesi i regjistrimit të të gjitha pronave të bashkisë në varësinë dhe menaxhimin e bashkisë tuaj?
2. Nëse jo, në cilën fazë është? Çfarë e ka penguar përfundimin e këtij procesi?
3. Nëse po, si e keni menaxhuar ju atë? Sa janë të ardhurat e shtuara në buxhetin e bashkisë tuaj nga ky zë? Kryesisht si i keni përdorur?
4. Sa ambiente me qira keni marrë ju për istitucionet vartëse? Sa është hapsira dhe sa është vlera që ju paguani për secilin rast? A mund të na vini në dispozicion kontrat konkrete për secilin rast?
5. A e keni aplikuar taksën 3% për ndërtimet e reja? Si është vjelë kjo taksë, në vlerë monetare apo ambiente? Sa janë përfituar konkretisht para dhe sa sipërfaqe ndërtimi?
6. Këto të ardhura për çfarë janë përdorur?
07.04.2025
Nr. 6587/1
Protokolli
E-mail
Përgjigje
PërfunduarNuk ka
1321.03.2025
Nr. 6489
Protokolli
E-mail
1. A është bashkia juaj ambient privat i marrë me qira apo pronë shtetërore?
2. Pagesën mujore të objektit të marrë me qira nga Bashkia Shkodër për vitin 2020 dhe emrin e subjektit.
3. Pagesën mujore të objektit të marrë me qira nga Bashkia Shkodër për vitin 2021 dhe emrin e subjektit.
4. Pagesën mujore të objektit të marrë me qira nga Bashkia Shkodër për vitin 2022 dhe emrin e subjektit.
5. Pagesën mujore të objektit të marrë me qira nga Bashkia Shkodër për vitin 2023 dhe emrin e subjektit.
6. Pagesën mujore të objektit të marrë me qira nga Bashkia Shkodër për vitin 2024 dhe emrin e subjektit.
7. Kopje të kontratës të marrjes me qira të objektit nga Bashkia Shkodër.
8. Si është bërë përzgjedhja e ambienteve me qira, a janë shallur tendera për të siguruar transparencë në marrjen e tyre?
9. A ka ndryshuar shuma e qirasë ndër vite? Konkretisht pas tërmetit të nëntorit 2019?
10. Sa prona me qira ka dhënë bashkia juaj me qira? Ju lutem më vini në dispozicion një listë me sipërfaqet në metra katrorë, adresat dhe qiramarrësit!
11. Si përcaktohet vlera e qirasë? A e përdor bashkia juaj vendimin e “Shqipëria 1 euro” kur qiramarrësi kryen veprimtari prodhuese?
07.04.2025
Nr.6489/1
Protokolli
E-mail
Përgjigje
Përfunduarnuk ka