Shpallje për lëvizje paralele dhe pranim në shërbimin civil në kategorinë ekzekutive

Në zbatim të nenit 22 dhe 25, të ligjit nr.152/2013, datë 30.05.2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar, Kreut II, III, IV, VI dhe VII, të VKM nr. 243, datë 18.03.2015 “Për pranimin, lëvizjen paralele, periudhën e provës dhe emërimin në kategorinë ekzekutive”, i ndryshuar, Bashkia Shkodër shpall proçedurën e lëvizjes paralele dhe pranimit në shërbimin civil në kategorinë ekzekutive për pozicionin:

1 (një) Specialist, Drejtoria e Bujqësisë, Zhvillimit rural dhe trajtimit te AMTP, kategoria e pagës IV-2

Pozicioni më sipër u ofrohet fillimisht nëpunësve civilë të së njëjtës kategori për procedurën e lëvizjes paralele. Vetëm në rast se ky pozicion, në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele, rezulton se është ende vakant, është i vlefshëm për konkurimin nëpërmjet procedurës së pranimit në shërbimin civil për kategorinë ekzekutive.

PËR TË DY PROCEDURAT (LËVIZJE PARALE, PRANIM NË SHËRBIMIN CIVIL) APLIKOHET NË TË NJËJTËN KOHË!

Data e dorëzimit të dokumentave:
LËVIZJA PARALELE: 31 Dhjetor 2024
Data e dorëzimit të dokumentave:
PRANIM: 07 Janar 2025

Përshkrimi Përgjithësues i punës për pozicionet më sipër është:

a) Zbaton me përpikmëri dhe në nivel të lartë profesional të gjitha detyrat e ngarkuara nga eprori i tij.
b) Jep përgjigje ligjore dhe teknike për problemet që mbulon sipas detyrave që i ngarkohen.
c) Trajton dhe jep përgjigje për të gjithë procedurën e “AMTP” të ardhur nga Z1N, dhe pasi e siglon e dërgon për firmë tek eprori.
d) Ndjek korrespondencën që i është dhënë për trajtim, maksimumi brenda 10 ditëve, kur nga eprori nuk është caktuar një afat tjetër.
e) Mban korespondencë të rregullt me specialistët për bujqësinë në drejtoritë e tjera në Bashki si dhe me specialistët e bujqësisë në Njësitë Administrative të Bashkisë
f) Organizon sistemin e administrimit të informacionit dhe të statistikave për veprimtarinë e drejtorisë.
g) Evidenton tokat bujqësore te pa kultivuara që janë në juridiksionin e Bashkisë sipas ligjeve në fuqi, në territorin që përfshin Bashkia Shkodër.
h) Evidenton në nivel ngastre, fshati dhe Njësie Administrative, ndryshimet dhe kalimet e ndërsjella te kategorive të resurseve. Përgatit evidencën e gjendjes dhe ndryshimit të resurseve, dhe në mënyre periodike i paraqet ato në drejtorinë e tij.
i) Harton ne mënyre periodike planin e punës dhe pasi ka marre aprovimin nga eprori, zbaton dhe raporton për realizimin e tij.
Planet vjetore dorëzohen brenda muajit Janar, planet e punës mujore për muajin pasardhës dorëzohen brenda datës 28 të çdo muaji tek eprori direkt, ndërsa planet e punës javor çdo fund jave.
j) Bën evidentimin e aseteve bujqësore, blegtorale private të cilat japin prodhime dhe studion për aplikimin e taksave të veçanta për to;
k) Paraqet projekt propozime për studime në përmirësimin dhe zhvillimin progresiv në fushën e bujqësisë;
l) Organizon sistemin e mbajtjes dhe administrimit të informacionit dhe statistikës të ardhur nga njësitë administrative;
ll) Krijon dhe administron data –baze me të dhëna mbi resurset, partneret, subjektet fizike e juridike, shërbimet dhe përfituesit nga programet e zhvillimit bujqësor rural;
m) Merr pjesë në grupe pune për kontrolle, verifikime e vlerësime të situatave dhe informon sipas standartit dhe formatit të përcaktuar.
n) Kujdeset dhe kërkon nga struktura përgjegjëse në bashki, vlerësimin e treguesve të bonitetit të tokës bujqësore (ku ato mungojnë)
nj) Kërkon dhe kujdeset nëse pronarët e ligjshëm të tokës bujqësore të marrin informimin, mbi detyrimet e tyre për mbrojtjen e tokës bujqësore.
o) Merr informacion në vazhdimesi nga njësitë administrative, dhe struktura në bashki që administron ujitjen e kullimin, mbi kapacitetet, mundësitë, nevojat dhe gjëndjen reale të burimeve të ujit, të rrjetit ujitës e kullues në administrim të njesise administrative, si dhe te kanaleve te dyta, kanaleve pritës të ujrave të larta dhe stacionet e ngritjes të ujrave të tepërta, jo në administrim të Bashkisë.
p) Përpiqet dhe bashkërendon punën me aktore e struktura të tjerë në Bashki, për shfrytezimin dhe mirembajtjen e infrastuktures te ujitjes per te garantuar mjaftueshem uje ne kohe e ne sasine e duhur.
q) Bashkëpunon dhe bashkerendon punen me Strukturat e qeverisjes qëndrore të mrojtjes të bimëve
r) Sigurohet nese monitorohet gjendja fitosanitare e bimeve, produkteve bimore dhe objekteve te tjera, brenda teritorit te njesise administrative.
s) Kërkon në vazhdimesi dhe informon periodikisht çdo muaj mbi gjendjen e infeksionit dhe ndikimin e tij mbi prodhimet e produktet bimore te fermereve dhe personave juridike.
t) Kujdeset për kultivimin përpunimin dhe tregëtimin e prodhimeve të pastra biologjike, si dhe për etiketimin dhe kontrollin e tyre, konform përcaktimeve ligjore.
u) Informon dhe asiston fermerët dhe të interesuarit në përpilimin e dokumentacionit për thirrjet për projekte në zhvillimin bujqësor dhe rural.
v) Të ndryshme sipas rastit.

I-LËVIZJA PARALELE
Kanë të drejtë të aplikojnë për këtë procedurë vetëm nëpunësit civilë të së njëjtës kategori, në të gjitha insitucionet pjesë e shërbimit civil.

1.1 KUSHTET PËR LËVIZJEN PARALELE DHE KRITERET E VEÇANTA

Kandidatët duhet të plotësojnë kushtet për lëvizjen paralele si vijon:
a- Të jenë nëpunës civil të konfirmuar, brenda së njëjtës;
b- Të mos kenë masë disiplinore në fuqi;
c- Të kenë të paktën vlerësimin e fundit “Mirë” apo “Shumë mirë”;

Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e posaçme si vijon:

d- Të zotërojnë diplomë të arsimit të lartë. Niveli minimal i diplomës duhet të jetë Master shkencor në fushën agronomisë, shkencave të natyrës profili Biologji-Kimi.
e- Diplomat të cilat janë marrë jashtë vendit duhet të jenë të njehsuara pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave sipas legjislacionit në fuqi.
f- Preferohet të ketë eksperiencë punë në këtë fushë.

1.2 DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT

Kandidatët që aplikojnë duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:

  1. Kërkesë për lëvizje paralele
  2. Jetëshkrim i përditësuar, përfshirë të dhënat e kontaktit, postën elektronike dhe adresën postare.
  3. Fotokopje të letërnjoftimit (ID)
  4. Çertifikatë personale
  5. Çertifikatë familjare
  6. Fotokopje të diplomës dhe suplementit/listës së notave.
  7. Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
  8. Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
  9. Vërtetim të gjendjes gjyqësore / Vetëdeklarim të gjëndjes gjyqësore;
  10. Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
  11. Vërtetim nga institucioni që nuk ka masë displinore në fuqi.
  12. Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetë shkrimin tuaj;
  13. Lista e dokumentave të sipërcituar të jetë e inventarizuar dhe e nënshkruar nga kandidati.

Aplikimi dhe dorëzimi i dokumentave bëhet pranë Zyrës me një Ndalesë në Bashkinë Shkodër brenda datës 31.12.2024.

1.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK
Bashkia Shkodër do të shpallë në faqen zyrtare të Bashkisë Shkodër dhe në portalin e “Agjensisë Kombëtarë e Punësimit dhe Aftësive”, listën e kandidatëve që plotësojnë kushtet dhe kërkesat e posaçme për procedurën e lëvizjes paralele, si dhe datën, vendin dhe orën e saktë kur do të zhvillohet intervista.
Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kërkesat e posaçme nga Sektori i Burimeve Njerëzore, Drejtoria e Burimeve Njerëzore, (nëpërmjet adresës së e-mail në jetëshkrimin e dorëzuar, për shkaqet e moskualifikimit.
Kandidatët e pakualifikuar kanë të drejtë të paraqesin ankesat me shkrim brenda 3 (tre) ditëve kalendarike nga data e njoftimit individual.

1.4 FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET KONKURIMI

Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:

  • Ligjin nr. 139/2015 “Për vetëqeverisjen vendore ” , i ndryshuar;
  • Ligjin nr. 152/2013 “Për nëpunësin civil”, i ndryshuar;
  • Ligji nr. 44/2015 “Kodi i procedurave Administrative të Republikës së Shqipërisë”;
  • Ligji nr.9131 datë 08.06.2003 “Për rregullat e etikës në administratën publike;
  • Ligjin nr.9244, datë 17.06.2004 “Për mbrojtjen e tokës bujqësore”, të ndryshuar dhe aktet nënligjore përkatëse.
  • Ligjin nr.20/2020 “Për përfundimin e proceseve kalimtare të pronësisë në Republikën e Shqipërisë”

1.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE
Struktura e ndarjes së pikëve të vlerësimit të kandidatëve, është si më poshtë vijon:

a) 40 pikë për dokumentacionin e dorëzuar, i ndarë: 20 pikë për përvojën, 10 pikë për trajnimet apo kualifikimet e lidhura me fushën përkatëse, si dhe 10 pikë për çertifikimin pozitiv;
b) 60 pikë intervista me gojë.

1.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT
Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Bashkia Shkodër do të shpallë fituesin në faqen zyrtare dhe në portalin e Agjensisë Kombëtare e Punësimit dhe Aftësive. Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen individualisht në mënyrë elektronike për rezultatet(nëpërmjet adresës së e-mail në jetëshkrimin e dorëzuar).

II – PRANIMI NË SHËRBIMIN CIVIL

Vetëm në rast se në përfundimit të procedurës së lëvizjes paralele, rezulton se pozicioni është ende vakant, ky pozicion është i vlefshëm për procedurën e pranimit në shërbimin civil nëpërmjet një konkurrimi të hapur.

2.1 Kërkesat e përgjithshme për pranimin në shërbimin civil dhe kërkesat e posaçme:

Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat e përgjithshme për pranimin në shërbimin civil, si më poshtë:

  1. Të jetë shtetas shqiptar;
  2. Të ketë zotësi të plotë për të vepruar ;
  3. Të zotërojë gjuhën shqipe, të shkruar dhe të folur;
  4. Të jetë në kushte shëndetësore që e lejojnë të kryejë detyrën përkatëse;
  5. Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë për kryerjen e një krimi apo për kryerjen e një kundravajtjeje penale me dashje;
  6. Të mos jetë marrë ndaj tij masa disiplinore e largimit nga shërbimi civil, që nuk është shuar sipas këtij ligji.

Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesa të posaçme, si më poshtë:

a – Të zotërojnë diplomë të arsimit të lartë. Niveli minimal i diplomës duhet të jetë Master shkencor në fushën agronomisë, shkencave të natyrës profili Biologji-Kimi.
b- Diplomat të cilat janë marrë jashtë vendit duhet të jenë të njehsuara pranë institucionit përgjegjës për njehsimin e diplomave sipas legjislacionit në fuqi.
c- Preferohet të ketë eksperiencë punë në këtë fushë.

2.2 DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT

  1. Kërkesë për punësim
  2. Jetëshkrim i përditësuar, përfshirë të dhënat e kontaktit, postën elektronike dhe adresën postare.
  3. Fotokopje të letërnjoftimit (ID)
  4. Çertifikatë personale
  5. Çertifikatë familjare
  6. Fotokopje të diplomës dhe suplementit/listës së notave.
  7. Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
  8. Vërtetim të gjendjes shëndetësore;
  9. Vërtetim të gjendjes gjyqësore / Vetëdeklarim të gjëndjes gjyqësore;
  10. Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
  11. Vërtetim nga institucioni që nuk ka masë displinore në fuqi.
  12. Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetë shkrimin tuaj;
  13. Lista e dokumentave të sipërcituar të jetë e inventarizuar dhe e nënshkruar nga kandidati.

Aplikimi dhe dorëzimi i dokumentave bëhet pranë Zyrës me një Ndalesë në Bashkinë Shkodër brenda datës 07.01.2025.

2.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK
Bashkia Shkodër do të shpallë në faqen zyrtare të Bashkisë Shkodër dhe në portalin e “Agjensisë Kombëtarë e Punësimit dhe Aftësive”, listën e kandidatëve që plotësojnë kushtet dhe kërkesat e posaçme për procedurën e pranimit në shërbimin civil, si dhe datën, vendin dhe orën e saktë kur do të zhvillohet konkurrimi.

Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e pranimit në shërbimin civil dhe kërkesat e posaçme do të njoftohen individualisht nga Sektori i Burimeve Njerëzore, Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse, (nëpërmjet adresës së e-mail në jetëshkrimin e dorëzuar) për shkaqet e moskualifikimit. Kandidatët e pakualifikuar kanë të drejtë të paraqesin ankesat brenda 5 (pesë) ditëve kalendarike nga data e njoftimit.

2.4 FUSHAT KRYESORE TË NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET KONKURRIMI

  • Ligjin nr. 139/2015 “Për vetëqeverisjen vendore ” , i ndryshuar;
  • Ligjin nr. 152/2013 “Për nëpunësin civil”, i ndryshuar;
  • Ligji nr. 44/2015 “Kodi i procedurave Administrative të Republikës së Shqipërisë”;
  • Ligji nr.9131 datë 08.06.2003 “Për rregullat e etikës në administratën publike;
  • Ligjin nr.9244, datë 17.06.2004 “Për mbrojtjen e tokës bujqësore”, të ndryshuar dhe aktet nënligjore përkatëse.
  • Ligjin nr.20/2020 “Për përfundimin e proceseve kalimtare të pronësisë në Republikën e Shqipërisë”.

2.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE

Totali i pikëve të vlerësimit të kandidatëve është 100, të cilat ndahen përkatësisht:
a) për vlerësimin e jetëshkrimit (CV) të kandidatëve, që konsiston në vlerësimin e arsimimit, të përvojës e të trajnimeve, të lidhura me fushën, deri në 15 pikë;
b) për intervistën e strukturuar me gojë, deri në 25 pikë;
c) për vlerësimin me shkrim, deri në 60 pikë.

2.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT

Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Bashkia Shkodër do të shpallë fituesin në faqen zyrtare dhe në portalin “Agjensinë Kombëtare e Punësimit dhe Aftësive”. Të gjithë kandidatët pjesëmarrës jofitues në këtë proçedurë do të njoftohen individualisht në mënyrë elektronike nga nga Sektori i Burimeve Njerëzore, Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse, për rezultatet (nëpërmjet adresës së e-mail në jetëshkrimin e dorëzuar).

Të gjithë kandidatët që aplikojnë për procedurën e pranimit në shërbimin civil për kategorinë ekzekutive, do të marrin informacion në faqen zyrtare të Bashkisë Shkodër, për fazat e mëtejshme të procedurës së pranimit në shërbimin civil të kategorisë ekzekutive.

  • për datën e daljes së rezultateve të verifikimit paraprak,
  • datën, vendin dhe orën ku do të zhvillohet konkurimi;
    Për të marrë këtë informacion, kandidatët duhet të vizitojnë në mënyrë të vazhdueshme faqen zyrtare të Bashkisë Shkodër.