Administrimi i çështjeve dhe shërbimeve policore që janë të nevojshme për kryerjen e funksioneve në shërbim të rendit, qetësisë, mbarëvajtjes së punëve publike, aktiviteteve sportive, kulturore, parandalimin dhe zbulimin e informalitetit brenda territorit të njësisë së vetëqeverisjes vendore. Masa të njësisë së vetëqeverisjes vendore për të rritur besimin e qytetarëve dhe marrëdhënien e njësisë me komunitetin. Për qëllime bashkëpunimi njësia vendore planifikon aktivitete të cilat ndihmojnë në ofrimin e shërbimeve sa më afër kërkesave dhe nevojave të qytetarëve. Garantimi i shërbimit zjarrfikës në nivel vendor dhe administrimi i strukturave përkatëse. Parandalimi, mbrojtja nga zjarri dhe përballimi i emergjencave të tjera që vinë nga rreziqet natyrore ose aksidentet e trafikut rrugor.
Siguria Publike dhe Mbrojtja civile
Sigurimi i mbrojtjes, rendit e qetësisë dhe mbarëvajtjes së jetës;
dhe punëve publike brenda territorit të njësisë, në përputhje me dispozitat ligjore, kur nuk janë në kompetencë të ndonjë autoriteti tjetër shtetëror;
Ekzekutimi dhe zbatimi i akteve të nxjerra nga Kryetari i Njësisë dhe i vendimeve të Këshillit të Njësisë.
Funksionimi i njësive zjarrfikëse dhe i shërbimeve të tjera të parandalimit dhe mbrojtjes kundër zjarrit;
Mbështetja e programeve trajnuese të parandalimit dhe mbrojtjes kundër zjarrit;
Shërbime të parandalimit dhe mbrojtjes kundër zjarrit;
Mbrojtja Civile dhe administrim istrukturave përkatëse; Shërbimet e mbrojtjes civile, si shpëtimet malore, vrojtimi i plazheve, evakuimi i zonave të përmbytura etj.
Ruajtjen e rendit, të qetësisë dhe mbarëvajtjen e punëve publike brenda territorit të Bashkisë.
Sigurimi i mbrojtjes, rendit e qetësisë dhe mbarëvajtjes së jetës dhe punëve publike brenda territorit të njësisë, në përputhje me dispozitat ligjore, kur nuk janë në kompetencë të ndonjë autoriteti tjeter shtetëror.
Ekzekutimin dhe zbatimim e akteve të nxjerra nga Kryetari i Njësisë dhe i vendimeve të Këshillit të Njësisë.
Zbatimin e detyrimeve dhe përgjegjësive që ngarkojnë dhe autorizojnë Policinë Bashkiake për të vepruar, në respektim të ligjit 89/2022 “Për Policinë Bashkiake“.
Mbarëvajtjen, mbikëqyrjen, kontrollin e hapësirave publike, qarkullimit rrugor, fushës ekonomike, zonave turistike etj..
Ngritjen dhe zgjerimin e struktures së vullnetarëve civilë si pjesë e rëndësishme e strukturave të mbrojtjes civilë në partneritet me organizata e shoqërisë civile.
Zvogëlimin e rriskut nga fatkeqësitë përmes aktivizimit të shërbimit të mbrojtjes civile.
Përmirësimin e sigurisë publike në të gjithë territorin e Bashkisë Shkodër, duke siguruar informacion publik të vazhdueshëm për reziqet, aktivitetet e shërbimet Bashkisë, me prioritet parandalimin e situatave që cënojnë sigurinë e etës dhe pronës së qytetarëve, bizneseve, aseteve administrative, pasurive kulturore, natyrore, etj.
Vlerësimin e dëmeve nga specialistët e ngarkuar me urdhër të brendshëm dhe përllogaritjet financiarë të vlerësimit për dëmet e shkaktuara nga fatkeqësitë natyrore.
Hartimin dhe plotësimin e dokumentacionit për dhënien e ndihmës së menjëhershme për familjet me raste fatkeqësie.
Kryerjen e kontrollit sistematik vjetor dhe çertifikimin për Mbrojtjen nga Zjarri dhe Shpëtimin te objekteve të Bashkisë sipas prioriteteve.
Blerjen e fikseve automatike të zjarrit, rimbushjen e bombolave të fikseve automatike të zjarrit për objektet institucione publike në administrim të Bashkisë Shkodër.
Rimbushjen e bombulave e fikseve automatike të zjarrit në shkolla, bombulave të fikseve automatike të zjarrit për rimbushje gjendje pranë MZSH-se, dhe në godinën e Bashkisë Shkodër për përdorim në rast emergjence.
Trajtimin dhe vlerësimin e akteve teknike për Mbrojtjen nga Zjarri dhe Shpëtimin për objektet.
Shërbimin e mbrojtjes nga zjarri dhe shpëtimin për popullsinë: Shërbimi i MNZSH-së, është strukturë e specializuar e gatishmërisë së përhershme. Kjo strukturë ka kryer inspektimin, parandalimin, me masat e mbrojtjes nga zjarri, ndërhyrje për shuarjen e zjarreve, shpëtimin e jetës, gjësë së gjallë, pronës, mjedisit, pyjeve dhe kullotave, ndërhyrje në aksidente të ndryshme, fatkeqësi natyrore, si dhe në ato të shkaktuara nga dora e njeriut.
Sfida:
Nevojë për më shumë bashkërendim ndërmjet institucioneve, me Drejtorinë Vendore të Policisë së Shtetit, AKU, etj.
Implementim i strategjisë për Policimin në Komunitet.
Përzgjedhja e punonjësve për Policinë Bashkiake në mënyrë sa më cilësore nëpërmjet organizimit të konkurimeve me standarte më të larta, por edhe duke ofruar barazi, ndershmëri dhe dinjitet.
Kontrolli e monitorimi i parkimeve dhe qarkullimit rrugor në qytetin e Shkodrës, rregullimi i problematikave në këtë drejtim.
Lirimi i trotuareve dhe hapësirave të tjera publike që zaptohen nga bizneset, ambulantët. Në këto raste duhet të veprohet me forcë për lirimin e hapësirave publike (trotuare). Trotuaret bllokohen nga ambulantët/bizneset/njësitë tregtare ndërsa qytetarët detyrohen të ecin në rrugë. Duhet të shihet me përparësi lirimi i hapësirave publike në tërësi dhe jo vetëm trotuare.
Mungesa e mjeteve te mjaftueshme për përballimin e situatave që krijohen nga emergjencat civile.
Siguria Publike dhe Mbrojtja civile, ka si burim financimi transfertën specifike, transfertën e kushtëzuar, transferten e pakushtëzuar dhe të ardhurat e bashkisë. Pjesën më të madhe të shpenzimeve e zënë shpenzimet për paga dhe sigurime shoqërore me:72.4 % në vitin 2025, 73.7 % në vitin 2026, 73.3 % në vitin 2027. Shpenzimet korrente zënë: 25.2 % per vitin 2025, 25.8 % per vitin 2026, 26.2% per vitin 2027. Shpenzimet kapitale zënë 2.4 % të shpenzimeve në vitin 2025 dhe 0.5% për 2026 dhe 2027.
Shpenzimet e Shërbimit (000 ALL)
Emri i Artikullit | Kodi i Artikullit | 2022 Fakt | 2023 Fakt | 2024 Buxh. Fillest I miratuar VKB 55 dt 29.12.2023 dhe shtesat sipas transfertave | 2025 Plani | 2026 Plani | 2027 Plani |
Paga dhe Sigurime | |||||||
Paga | 600 | 46,023 | 51,407 | 91,985 | 121,391 | 123,926 | 123,536 |
Sigurime Shoqërore & Shëndetësore | 601 | 7,686 | 8,437 | 15,310 | 19,904 | 19,776 | 19,711 |
Korente | |||||||
Mallra dhe Shërbime | 602 | 12,246 | 12,406 | 14,113 | 17,922 | 18,855 | 19,255 |
Subvencion | 603 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Transferta të Brendshme | 604 | 0 | 0 | 23,788 | 28,678 | 29,106 | 29,493 |
Transferta të Jashtme | 605 | 0 | 3,477 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Transferta për Familje & Individë | 606 | 2,809 | 1,371 | 3,006 | 2,514 | 2,395 | 2,450 |
Shpenzime Kapitale | |||||||
Aktive të Paprekshme | 230 | 0 | 0 | 0 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
Aktive të Prekshme | 231 | 6,614 | 15,603 | 3,000 | 3,640 | 0 | 0 |
TOTALI | 68,764 | 92,701 | 152,202 | 195,049 | 195,058 | 195,445 |